Paginile lu' nenea

luni, 28 februarie 2011

1 Martie sau Cartonasele cu Pokemoni

Maine e 1 martie. Super, nu? Martisoare, alea alea. Cum adica de ce? Pentru ca trebuie sa respectam traditia!! Care traditie, ca noi dam martisoare de 1 martie, pe cand martisorul trebuie legat la rasaritul Soarelui in prima zi de primavara (ia de citeste,mai sunt si alte chestii). Daca tot respectam traditia, macar s-o respectam pana la capat,nu asa, dupa ureche.

Pana aici suntem de accord. Asta cu martisoru' e nasoala, pierdere de timp si mai ales de BANI (cu care se poate procura nespus de usor berea la 2l,desemenea semintele,etc). Si ce se intampla daca nu dai martisoare?

Ei bine, ESTI UN NENOROCIT! Cand o sa vorbeasca fetele, ca intre fete ( pentru ca ele mereu vorbesc ca intre fete), o sa zica: "Da, si m-am intalnit cu nenorocitul ala si nici macar nu mi-a dat un marisor!" netinand cont de faptul ca a mai primit 100.000 de martisoare de la alti baieti. Din chestia asta eu inteleg ca martisorul tau era foarte important prin urmare si tu esti foarte important daca nu s-a multumit cu celelalte si al tau conta.

Mai tii minte cand erai mic si colectionai cartonase de la Chipicao, sau cartonase cu masini de la chipsuri sau orice altceva. Asa sunt si ele. Martisoarele sunt cartonasele lor cu pokemoni, La ce le folosesc? La nimic. Primesc o groaza, poarta numai unul, dupa 2-3 zile le arunca pe toate si se dau mari la prietenele lor cu cate martisoare au primit. Mai tii minte cand completasei primu catalogul cu Goku, ceilalti te priveau ca pe un zeu. Asa si ele.

Pana una alta, i-le un martisor, ca asa e frumos. Pana la urma nu mori odata pe an...de doua ori ca e si 8 martie. De 3 ori ca e si Valentine's Day. De fapt de 4 ca e si Dragobetele si ea tine la traditie. De 5,poate, ca faceti si voi un an sau o luna si tre' sa-i iei cadou.. Am zis de ziua ei? Atunci de 6. Si lista continua..

Tu primesti cadou de 5 mai? Nici nu stii ce-i aia! Ziua Barbatului

5 comentarii:

  1. Ar trebui cel putin sa se respecte si ziua barbatului. Macar o bere acolo...
    Sau cel putin sa nu mai fie atat de apropiate ocaziile astea de dat cadouri(niciodata de primit). Ca ma seaca de bani!

    RăspundețiȘtergere
  2. EU SUNT FATA SI URASC ZILELE ASTEA DE CACAT,de luat cadouri,vaai tu:|...Sincer? MI SE PARE O IDIOTENIE! mai ales asta q martisorul (:|
    prefer un cartonas cu pokemon,sau mai bine UN MIC/MARE/MEDIU NIMIC! <3
    super articolu! Te sustin!

    RăspundețiȘtergere
  3. hei.. eu nu am aruncat niciodata un martisor primit de la cineva... le am pe toate din clasa 1 .. si pentru ca le apreciez(la martisoare ma refer) imi permit si mi se pare corect sa ii repros celui care nu mi-a dat martisor spunandu-i "idiot":)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga Nenea,
    imi pare rau ca tu ai intalnit numai fete care te-au numit 'nenorocit'. desi am cateva argumente care sustin treaba asta.

    1 Martie este considerata prima zi de primavara. doar din punct de vedere calendaristic(nu si meteorologic), deci este cea in care martisoarele se ofera. daca nu se mai ofera la rasaritul soarelui este pentru ca, in general, programul de lucru incepe ceva mai tarziu.
    Cat despre traditie si cat de mult este ea respectata acum, asta cu siguranta nu se intampla din cauza fetelor care prefera sa cumpere seminte si bere la 2l :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Exagerezi intr-un hal fara de hal. Nu mai baga toate fetele in aceeasi oala... Ai varsta pe care o ai degeaba, pentru ca tragi concluzii care par venite de la un pusti de 14 ani. Si, sincer, inainte sa citesc ce ai scris despre tine, chiar credeam ca ai 14 ani.
    Traditia nu e litera de lege, nu e scris undeva si respectata asa. Asta cu martisoru se face de mai bine de 46 de ani, pe aceeasi data, cu acelasi simbol: o chestie oferita fetelor, in general.
    Daca esti zgarcit, n-ai bani, nu dai doi bani pe o pocitanie de plastic, poti sa cumperi un simplu snur. Presupun ca asta conteaza, gestu' si faptu ca simbolizeaza aceasta zi.
    Te-am pupat.

    RăspundețiȘtergere

Nenea te roaga sa fi politicos si sa scrii,daca poti acceptabil(ca nici nenea nu scrie mereu corect) din punct de vedere gramatical .

Daca nu, o sa iti apara cosuri pe fata si o sa-ti creasca par in nas.