Paginile lu' nenea

miercuri, 9 februarie 2011

Gata concediu, nenea intra-n priza

Ca orice electrician de success, nenea si-a permis sa-si ia un mic concediu si sa mearga cu tanti, da cu tanti (inca nu-i nevasta, da' sa zicem ca si-a castigat titlul de tanti) la Sinaia.
...Si dupa o zi lunga, zic si eu sa ma bag in pat, ca na, obosit dupa atata plimbat si rasplimbat. Mort de somn, fericit ca am nimerit patul, inchid ochii...

In momentul culminant, acel moment de atipire cand te simti la fel ca in paradis, se aude o voce inconfundabila:
- Mi-e frig!..da,ai ghicit, era tanti
Zic si io, ca na, i-o fi frig, mi-a stricat starea de pseudo euforie, s-o iau in brate.

....Trece ceva timp, cand sa atipesc:
- Mi-e frig.

,,Si mie mi-e somn, si nu-ti zic asta!" imi zic in capul meu. Se repeta faza de inca vreo doua trei ori, ca dupa am adormit si niciun zgomot nu ma mai putea trezi. 

Mai fetelor, care-i faza? Ti-e frig, ok, inveleste-te!!! Daca ne tot ziceti noua nu o sa rezolvati nimic, doar o sa ne stresati. Pe bune!!! Eu nu-ti zic tie din 2 in 2 minute ca "Mi-e somn!"... "Mi-e somn!".
Pareri?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Nenea te roaga sa fi politicos si sa scrii,daca poti acceptabil(ca nici nenea nu scrie mereu corect) din punct de vedere gramatical .

Daca nu, o sa iti apara cosuri pe fata si o sa-ti creasca par in nas.