Paginile lu' nenea

miercuri, 26 ianuarie 2011

De la munca

Ce, voi credeti ca e usor sa fi electrician si ca nu stii nimic altceva in afara de bere shaowrma si fire. Dar, vai cat te inseli...

Eram azi in pauza la munca, si vine patronu' la mine cica sa-i fac o poezie de dragoste folosind urmatoarele exact asa cum sunt, mai putin verbele pe care puteam sa le modific forma: divide, audi, opinie, violet, dulce, plictisitor, a deveni, ac, soft, spaniol, a fotografia, a deranja, superior, rau, ghiorţ.

Ce sa fac, ca n-aveam inspiratie. Exact atunci luau aia gunoiu', si ma duc la Ionel gunoieru' ii zic sa ma ajute, bag o fuga si pana la Sorinel muncitoru'. Zic ca na, poezia fiind de dragoste, sa caut si femei ca ele are mai multa inspiratie. Vorbesc cu Nuţi femeia de servici si cu Lucica bucatareasa.

Ne adunam toti, si ne punem pe creat. Uite ce-a iesit:

Draga mea iubita dulce,
Incearca a te duce,
Sa-mi cumperi un soft,
Ca sa-mi faci un moft.

Sa nu devin plictisitor,
Iti iau si tie un motor,
Un audi superior,
Si-un spaniol conducator.

Ghiortul din stomac,
Il simt ca un ac,
De trei zile n-am mancat.

Daca nu te deranjez,
Audi vreau sa-l fotografiez,
Pe facebook sa-l postez,

Si-mi trebuie a ta opinie,
Masina violet sau maronie?

Te iubesc la nebonie,
Rau sa mi se faca mie!

Nenea e deschis la critici!..astept parerea ta.

2 comentarii:

Nenea te roaga sa fi politicos si sa scrii,daca poti acceptabil(ca nici nenea nu scrie mereu corect) din punct de vedere gramatical .

Daca nu, o sa iti apara cosuri pe fata si o sa-ti creasca par in nas.