Paginile lu' nenea

marți, 18 ianuarie 2011

Cand te superi tu sau cum trebuie sa te superi

Cand te superi tu pe ea. Ai observat ce se inampla? Oricum ar fi ea, calma, isterica, normala, absolut oricum. Ea se supara pe tine, iti face scandaluri din toate prostiile. Right? Ca de ce te-ai uitat la aia (ca e mai buna, d-aia, evident), ca de ce nu te porti frumos cu ea cand tu te porti foarte ok si chestii, ca de ce nu i-ai dat mesaj, ca de ce suna ocupat, ca blablabla stii povestea. 

Da' cand face ea nasoale? Te superi? Si-o sa-mi spui ca da. Si cum te superi tu? Hai ca-ti zic eu, ea face o faza naspa, tu te superi si esti fericit esti ,,ha,i-am facut-o...sa vezi acuma ce-o sa se milogeasca si ea de mine cum m-am milogit eu de ea de atatea ori" si ghici ce!... Se supara ea MAI RAU si pana la urma tot tu o impaci pe ea, si ii zici ca n-ai vrut sa te superi pe ea, c-ai facut o greseala.

Ei bine,si cum faci? Simplu, o tii pe a ta, te superi, o lasi sa se supere mai tare si n-o bagi in seama, ramai suparat. Pana la urma o sa se intoarca ea la tine si tu tot suparat. Trebuie sa faci exact cum ti-a facut ea pana acum.

6 comentarii:

  1. mare dreptate ai nenea ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Tin sa te contrazic nenea. Aici depinde de fata.
    Daca iei o fata care te tine sub papuc... e cam greu sa faci cum zici. Bine, pentru matale nenea, e usor, ca pe tine te iubeste femeile.Nu degeaba esti... renumit, nu?
    Daca sunteti pe picior egal, merge cum zici matale.
    Sper sa nu gresesc ca eu nu am asa experienta ca nenea.

    RăspundețiȘtergere
  3. nene`, hai sa`ti zic eu cum se termina totul..
    tu poti sa faci pe suparatu` cat oi vrea , pentru ca mereu TU o sa cedezi primul vrand ceea ce numai ea iti poate da: SEX :) si cu asta te are la mana :)) d'asta nu te poti supara prea repede, iar cand o faci, o faci in van

    RăspundețiȘtergere
  4. @Anonim 1
    Mai, nenea iti da dreptate, dar se presupune ca are si ea un minim de sentimente pentru tine. Oricum, iti zic ca merge pentru ca odata ce tu i-ai indurat toate prostiile inseamna ca sunteti de ceva timp impreuna,ideea e sa nu exagerezi.

    @Anonim 2
    Nenea nu a zis niciodata sa stai suparat pe ea o luna

    RăspundețiȘtergere
  5. Trebuie sa recunosc, imi place cum gandesti. Esti la fel de misogin ca intotdeauna. Intrebarea mea e ce faci daca nutresti niste sentimente sincere pentru EA(da, stiu, rar se intampla, mai ales in cazul tau) si o pierzi dintr'o prostie(ex:"Hai sa ma supar!Ce dracu', doar eu sunt ala cu c***e in relatie!")?

    RăspundețiȘtergere

Nenea te roaga sa fi politicos si sa scrii,daca poti acceptabil(ca nici nenea nu scrie mereu corect) din punct de vedere gramatical .

Daca nu, o sa iti apara cosuri pe fata si o sa-ti creasca par in nas.