Paginile lu' nenea

luni, 17 ianuarie 2011

Primu' sfat

"buna nenea. As vrea sa stii k te apreciez f mult pt ca le dai sfaturi utile acestor porci nesimtiti.esti cel mai tare :x Ti.am scris pt k vreau sa imi dai un sfat. Vreau sa ii fac o surpriza iubitului meu..nu stiu cum sa il surprind.crezi k ai putea sa ma ajuti? Te pup si ast rsp p blog."

E foarte dragut ca nenea da primu' sfat unei fete,nu? Pai, draga mea, si stiu ca asta va suna putin funny dar cel mai bun cadou pentru el esti TU, nu crezi? Si acum o sa ziceti, vai da' nenea e pe sentiment astazi. Nimic mai gresit.

Nu, acum pe bune. El te vrea pe tine. Tu vrei sa ,,i te oferi"?Si acum o sa te grabesti si o sa-mi zici ca da da da. Ei bine, eu zic ca doar zici asta. Targetu' blogului sunt adolescentii(si nu numai). Eu sincer cred ca l-ai surprinde daca ai face asta. Tu esti cel mai frumos cadou pentru el.


Acum, ce inseamna sa ,,i te oferi"?Pai, sa ,,i te oferi",nimic mai simplu!Sa faceti asa numita dragoste(porcii sa nu se gandeasca la prostii) :P. Ei bine, eu cred ca one wild night i-ar fi pe plac prietenului tau. Sa faceti ce vrea el, si nu stiu de ce am impresia ca prietenu' tau e un mare cinefil si va avea o groaza de ideei.


In concluzie, nenea zice c-ar trebui sa va contopiti :P.
Nu esti de accord? Pai de ce?...el iti face tie toate poftele, face numai ce zici tu, si pana la urma e un mascul feroce care are nevoie de respect si de "dorinte implinite".

7 comentarii:

  1. hahaha :)) ma amuzi maxim, *apelativ*. sincer, ai gresit scrierea pentru prosti*, nu de prosti*
    formularea e draguta:))

    RăspundețiȘtergere
  2. neneaaaa, daca o sug si inghit pot sa raman gravidaaa?

    Ana

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Ana,
    Nenea nu a incercat niciodata asta si presupune ca te referi la o acadea. Asa, e destul de dificil avand in vedere ca vrei sa inghiti o acadea cu tot cu bat. Incearca cu o guma, pe aia sigur o poti inghiti!.

    RăspundețiȘtergere
  4. hai ma nenea ca stii ca nu la aia ma refereaaaaaaaam :"> ori suntem golani ori nu mai suntem

    RăspundețiȘtergere
  5. @Ana: in cazul in care tu ai uterul in stomac, atunci da! :))

    RăspundețiȘtergere
  6. draga nenea,
    daca faci dragoste cu un baiat si nu va protejati si lasa in tine spermatozoizi si nu ti-a venit menstruatia numai dupa 2 saptamani poti ramane gravide?

    RăspundețiȘtergere

Nenea te roaga sa fi politicos si sa scrii,daca poti acceptabil(ca nici nenea nu scrie mereu corect) din punct de vedere gramatical .

Daca nu, o sa iti apara cosuri pe fata si o sa-ti creasca par in nas.